مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-10پزشكي

بازگشایی مشروط واحدهای صنفی کم خطر در خراسان جنوبی


واحدهای صنفی درصورت دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب، اجازه فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدصادق معتمدیان امشب در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی، موظف اند ظرف مدت یک هفته با مراجعه به سایت اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن ثبت نام در این درگاه نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

وی بیان داشت: در راستای اجرای سیاست های طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، بخشی از واحدهای صنفی از تاریخ شنبه 23 فروردین ماه اجازه بازگشایی دارند و فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شرط بازگشایی مجدد واحدهای صنفی، دریافت تأییدیه تعهدنامه، گواهی سلامت از وزارت بهداشت اخذ کد بهداشتی و نصب در واحد صنفی می باشد، تبیین کرد: در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه نامه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه های وزارت بهداشت و وزارت کشور اعلام کرده است.

معتمدیان متذکر شد: ورود به درگاه  salamat.

gov.

ir وزارت بهداشت به نوعی غربالگری است و سلامت افراد در این سامانه تأیید می شود که برای حفظ سلامت جامعه اهمیت به سزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مشروط واحدهای صنفی کم خطر در خراسان جنوبی

بازگشایی مشروط واحدهای صنفی کم خطر در خراسان جنوبی