مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:302020-04-10اجتماعي

سیلاب در استان قزوین 75 میلیارد ریال به ابنیه و پل ها خسارت زد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: سیلاب های ناشی از بارش های بهاری بیش از 75 میلیارد ریال به پل ها و ابنیه و جاده های استان قزوین خسارت زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه فوق العاده مدیریت بحران برای بررسی وضعیت آسیب های ناشی از سیلاب و سرمازدگی عصر جمعه در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

جواد حق لطفی در این باره اظهار داشت: از 18 اسفند ماه سال گذشته همه همکاران ما در اداره راهداری در آماده باش کامل هستند و با به کار گیری امکانات راهداری در مواقع لزوم وارد مأموریت شده اند.

وی بیان کرد: 250 راهدار با بهره گیری از 200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نسبت به برف روبی و نمک پاشی جاده های برف گیر اقدام کرده اند و تاکنون 830 تن ماسه و نمک در جاده های اصلی، فرعی و روستایی پاشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: نمک پاشی در جاده ها در ارتفاعات و گردنه ها و آزاد راه ها انجام شده است.

18 فقره ریزش و رانش در استان قزوین صورت گرفت حق لطفی گفت: از روز گذشته تا امروز تعداد 18 مورد حادثه رانش و ریزش در جاده های مواصلاتی استان صورت گرفته و 15 مورد رفع شده و سه مورد در جاده های اصلی، فرعی و روستایی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در استان قزوین 75 میلیارد ریال به ابنیه و پل ها خسارت زد

سیلاب در استان قزوین 75 میلیارد ریال به ابنیه و پل ها خسارت زد