مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 14:502020-04-10اجتماعي

عملیات مالچ پاشی با مجوز محیط زیست است/مالچ مورد استفاده موجب گیاه سوزی نمی شود


معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت:قانون به من می گوید باید محیط زیست اجازه آغاز کار را بدهد لذا اگر عملیات مالچ پاشی در بیت کوصر انجام شد به این دلیل است که محیط زیست مجوز آن را صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، تجهیز کارگاه های مالچ پاشی نفتی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان به منظور مالچ پاشی در منطقه بیت کوصر دشت آزادگان، در واپسین روزهای مانده به سال گذشته با اعتراض شدید فعالان محیط زیست روبرو شد.

به گفته فعلان محیط زیست منطقه بیت کوصر زیستگاه منحصر به فرد زیستگاه گونه های ارزشمند و کمیابی جون هوبره و  آهوی شنی ایرانی با پوشش گیاهی غنی است که نه ماسه های روان دارد و نه کانون ریزگرد است که نیازی به مالچ پاشی داشته باشد اما با وجود اعتراض ها و پیگیری های متعدد محیط بان ها و فعالان محیط زیست خوزستان در مخالفت با اجرای طرح مالچ پاشی منطقه بیت کوصر عملیات مالچ پاشی در نیمه اسفندماه سال گذشته آغاز شد مسؤولان منابع طبیعی اما می گویند: مالچ پاشی وظیفه ای است که به عهده ما گذاشته شده و حتی در صورت اعتراض فعالان محیط زیست، باید تعهدات خود را عملی کنیم.

برای بررسی این موضوع  به سراغ فرهاد سرداری مدیر کل دفتر امور بیابان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور رفتیم  تا این موضوع را به صورت دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مالچ پاشی با مجوز محیط زیست است/مالچ مورد استفاده موجب گیاه سوزی نمی شود

عملیات مالچ پاشی با مجوز محیط زیست است/مالچ مورد استفاده موجب گیاه سوزی نمی شود