مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 14:302020-04-10پزشكي

رقص مرگ در خیابان های فسا


با اضافه شدن 12 مبتلای جدید طی روز گذشته، جمع بیماران کرونایی شهرستان فسا به 109 نفر رسید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، در شرایط کنونی فسا که هر روز وضعیت نگران کننده تری را از خود به نمایش می گذارد با خیل شهروندانی مواجه بوده که با بی توجهی به توصیه های کارشناسان در حال دامن زدن به مرگ آفرینی و گسترده تر و ماندگارتر شدن بحران کرونا هستند.

 مردم با بی توجهی خود چه سهوی  یا عمدی چه خودخواسته و یا به اجبار، میزبان این ویروس و موجب ایجاد شیب تند مبتلایان در این شهرستان شدند و این میهمان تحمیل شده نیز با سه رقمی کردن تعداد مبتلایان فسایی و رساندن آنها به 109 نفر، زنگ هشدار را با جدیت بیشتری به صدا درآورد.

برخی افراد، گستردگی مبتلایان فسا که از لحاظ سنی از کودک 9 ماهه تا فرد 93 ساله و از نظر جغرافیایی نیز تمام بخشهای مختلف شهرستان را درگیر خود کرده است را عدم توجه مردم و نیاز به معیشت و برخی نیز کم کاری مسؤولان می دانند.

اقدام دیرهنگام جهت قرنطینه کردن شهرستان، تعطیلی صنوف، تأمین نیازهای معیشتی مردم و یا جدی نگرفتن بحث قرنطینه مطلق توسط شهروندان می تواند از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر مبتلایان فسا بوده که البته شرایط اقتصادی و معیشت مردم شاید از اصلی ترین علل عدم توجه آنها به تذکرهای متخصصان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقص مرگ در خیابان های فسا

رقص مرگ در خیابان های فسا