مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-10سياسي

کانون های فرهنگی تبلیغی محلی برای ایجاد پویش های مردمی است


مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی تبلیغی محلی برای جوشش اندیشه و ایجاد پویش های مردمی است.

- حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: مکتب امام یعنی اندیشه ای که قرار است دنیا را نجات بدهد، مکتبی که فاصله گرفتن از آن باعث سیلی خوردن ملت و دولت خواهد شد، این مکتب یک منبع غنی است، یک تفکر و یک اندیشه ی ناب است.

حجت الاسلام طاهری افزود: دعوای ما با دنیا یک دعوای فکری و اندیشه ای است و دشمن به دنبال اسلام هراسی است چون بعد از ورود امام خمینی و شروع انقلاب اسلامی، گرایش به اسلام، معنویت و انقلاب اسلامی روزبه روز بیشتر می شود و دشمن از این موضوع به شدت ترس دارد.

وی ادامه داد: این تحولات به وجود آمده منبع جوشش فکر است و جوشش فکر با صِرف جوشیدن اتفاق نمی افتد و باید جریان هم پیدا کند.

کانون های فرهنگی تبلیغی مرکزی برای تربیت نیروی جوان است مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کانون های فرهنگی تبلیغی را مرکزی برای تربیت نیروی جوان، مؤمن، انقلابی و باانگیزه دانست و گفت: کانون باید بتواند بهترین نیروها را شناسایی و بهترین نیروی انسانی را تحویل اجتماع بدهد تا بهترین پویش ها و رویش ها شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی تبلیغی محلی برای ایجاد پویش های مردمی است

کانون های فرهنگی تبلیغی محلی برای ایجاد پویش های مردمی است