مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-10سياسي

نحوه فعالیت واحد های صنفی در کهگیلویه و بویراحمد چگونه است؟


علی ارشدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صنوف بسیاری در استان،برای مبارزه با کرونا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون از بازگشایی صنف شان خودداری کرده اند.

وی افزود: تلاش اتاق اصناف بر این است که مزد همکاری و خانه نشینی این اصناف و بازاریان را بدون کم و کاست پیگیری کند و از دولت بخواهد تا به موازات ایام تعطیلی و خانه نشینی واحدهای صنفی مطالبه آن ها پرداخت و جبران شود.

رییس اتاق اصناف یاسوج تصریح کرد: صنوفی که در فهرست بازگشایی عنوان نشده اند و تمایل به بازگشایی واحد صنفی خود دارند باید از ساعت صفر جمعه 22 فروردین به مدت یک هفته برای ثبت نام و اعلام آمادگی بازگشایی واحد صنفی خود به سایت salamat.

gov.

ir مراجعه کنند.

ارشدی ابراز داشت: دستورالعمل های بهداشتی هر رسته صنفی در سایت مرکز محیط کار آورده شده است و پس از آغاز مجدد فعالیت واحدهای صنفی تشدید بازار با گشت مشترک بازرسان بازرسی و نظارت براصناف، بازرسان بهداشت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی از واحدهای صنفی صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: در صورت ثبت نام نکردن اصناف در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری واحد صنفی متوقف و تعطیل می شود.

اصناف میوه فروشان ، خواربار فروشان ،قصابان و مرغ فروشان، ونانوایی ها در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت واحد های صنفی در کهگیلویه و بویراحمد چگونه است؟

نحوه فعالیت واحد های صنفی در کهگیلویه و بویراحمد چگونه است؟