مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-10سياسي

رزمایش مردمی «مواسات» جلوه جامعه مهدوی


اگر هریک یا چند خانواده متمکن با سرپرستان خانواده های نیازمند موقت، پیوند اخوت بسته و نیازهای این چند ماه خانواده را تا عادی شدن اوضاع کشور پس از کرونا تامین کنند کشور از این بحران عبور کرده و جلوه ای از جامعه مهدوی را به جهانیان نشان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا ترقی؛ عضو هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) در یادداشتی به تبیین نقش این نهاد در تسهیل رزمایش مردمی مواسات پرداخته است.

در این یادداشت آمده: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:خوب است که یک رزمایش گسترده ای در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان اتفاق بیفتد.

علت این راهبرد، این است که طبق آمار و گزارش های به دست آمده حدود 10 درصد شاغلین بخش خدمات در کشور به علت پدیده کرونا و تعطیلی کسب و کار دچار سختی معیشت و فقر مالی شده اند .

این قشر که برادران و خواهران ایمانی ما هستند، اگر این پدیده رخ نمی داد می توانستند زندگی خود را به هرشکلی اداره کنند ولی بخاطر دوران قرنطینه و سیاست درخانه بمانیم و فاصله اجتماعی، فرصت تامین معاش روزانه خود را از دست داده اند و در آستانه ماه مبارک رمضان اگر مورد حمایت وتوجه نوع دوستان قرار نگیرند هم آنها دچار مشکل جدی خواهند بود و هم اهل ایمان به خاطر عدم احساس مسؤولیت درقبال آنها زیر سوال خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مردمی «مواسات» جلوه جامعه مهدوی

رزمایش مردمی «مواسات» جلوه جامعه مهدوی