مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-10پزشكي

39 خوزستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند/ فعال شدن نقاهتگاه در استان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فعال شدن نقاهتگاه بیماران کرونا در استان گفت: طی شبانه روز گذشته، 39 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی احسان پور بعدازظهر جمعه درباره تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، 39 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان شناسایی و ثبت شده است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان این بیماری به 1078 مورد در خوزستان افزایش یابد.

وی افزود: این 39 موارد به تفکیک اهواز 21 مورد، رامشیر 7 مورد، آبادان و حمیدیه هر کدام 2 مورد و شهرستان های آغاجاری، شادگان، خرمشهر، دزفول، کارون، ماهشهر و هفتکل هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص بهبودی این بیماران تصریح کرد: تاکنون 772 بیمار در استان خوزستان بهبود یافته اند و در حال حاضر 180 نفر در بیمارستان های استان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی از فوت 5 نفر از بیماران کووید 19 در خوزستان خبر داد و گفت: فوت شدگان در بیمارستان های آریای اهواز، اندیمشک، خرمشهر، شوشتر و دزفول بوده است.

احسان پور با بیان اینکه طبق بررسی انجام شده همه فوت شدگان روز گذشته سابقه بیماری مزمن قلبی داشته اند، اضافه کرد: با احتساب موارد مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 خوزستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند/ فعال شدن نقاهتگاه در استان

39 خوزستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند/ فعال شدن نقاهتگاه در استان