مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-10سياسي

ورود افراد غیربومی به شهرهای استان سمنان همچنان ممنوع است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ورود افراد غیربومی به شهرهای این استان تا 30 فروردین ماه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر آدینه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا (فاصله گذاری اجتماعی) تا پایان فروردین ماه جاری باقوت ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: تا 30 فروردین ماه ورود افراد غیربومی به شهرهای استان سمنان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با رویکرد جدید و با عنوان فاصله گذاری هوشمند تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: بر این اساس همچون گذشته صرفاً افراد بومی ساکن (مقیم) هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن، ممنوع است.

نقش مؤثر تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در کاهش شیوع کرونا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه خروج افراد غیر ساکن برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است، تأکید کرد: این افراد باید توجه کنند که در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و باید از کنارگذرها عبور کنند.

خجسته پور با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه ها همچنان تعطیل است، افزود: بر اساس اعلام وزارت آموزش وپرورش و مانند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امور مربوط به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد غیربومی به شهرهای استان سمنان همچنان ممنوع است

ورود افراد غیربومی به شهرهای استان سمنان همچنان ممنوع است