مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-10سياسي

کیهانیان: مجلس یازدهم می تواند ضامن تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد


دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم می تواند ضامن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: نمایندگان مجلس آینده باید برای سکانداری کشتی قوه مقننه حفره ها و شکستگی آن را جبران و مسدود کنند.

- علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به اولویت های مجلس یازدهم اشاره و اظهار کرد: اگراولویت مجلس یازدهم انسداد حفره های بی اعتمادی به جامانده از مجلس دهم باشد می توان به آینده امیدوار بود.

وی افزود: برآیند عملکرد مجلس دهم با تمام فراز و نشیب هایی که منجر به تصمیمات و تحولات عجیب و غریب در کشور شد، حفره های بی اعتمادی  را افزایش داده و کشتی خانه ملت را ناامن و از حائز شرایط راس امور بودن انداخت.

  دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: از جمله مصادیق می توان به مواردی چون بی توجهی و عدم تحقیق و پژوهش به معاهدات بین للمللی مثل برجام ، سند2030 ، fatf، پالرمو در مباحث داخلی می توان فرار وزرا از استیضاح با استعفا و جابجابجایی در وزارتخانه ها ، عدم رصد اعتبارات و بودجه های مصوب حوزه های انتخابی خود، عزل و نصب های فامیلی، مشارکت در فعالیت های اقتصادی، غارت بیت المال ، عدم رسیدگی به حقوق های نجومی، تورم زودرس نسبت به همه دوره های گذشته، عدم پیگیری قانون های مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهانیان: مجلس یازدهم می تواند ضامن تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد

کیهانیان: مجلس یازدهم می تواند ضامن تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد