مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-10سياسي

تعداد تخت های بیمارستانی قم تا سال 1404 بالاتر از استاندارد کشور می شود


تا سال 1404 تعداد تخت های بیمارستانی قم به ازای هر هزار نفر 2 و نیم تخت خواهد شد که بالاتر از استانداردهای کشوری است.

- قم - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: تا سال 1404 تعداد تخت های بیمارستانی قم به ازای هر هزار نفر 2 و نیم تخت خواهد شد که بالاتر از استانداردهای کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قدیر قبل از ظهر جمعه در حاشیه بازدید استاندار قم از روند ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری برای ساخت فوری این بیمارستان تهدید را به فرصت تبدیل کرده و 230 تخت بیمارستانی به ناوگان بیمارستانی استان قم اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در حالی که اکنون ما یک هزار و 500 تخت بیمارستانی داریم با بهره برداری از بیمارستان امیرالمؤمنین تخت های بیمارستانی قم به یک هزار و 800 تخت اضافه و تا سال 1404 به ازای هر هزار نفر 2 و نیم تخت بیمارستانی افزوده می شود و با این وجود تعداد تخت های بیمارستانی در قم با بهره برداری از دیگر بیمارستان های استان بیشتر از استانداردهای کشوری ارتقا خواهند یافت.

بهبود بخش درمان قم با بهره برداری از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم هم طی سخنانی گفت: از اوایل اسفندماه شروع به پیگیری برای ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) انجام شد و برای خرید تأسیسات و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد تخت های بیمارستانی قم تا سال 1404 بالاتر از استاندارد کشور می شود

تعداد تخت های بیمارستانی قم تا سال 1404 بالاتر از استاندارد کشور می شود