مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-10اجتماعي

درخشش شیرازی ها در آزمون کرونا


روند شیوع ویروس کرونا گرچه مشکلات زیادی را برای اقشار مختلف مردم در بخش های مختلف ایجاد کرده اما مهربانی مردم در کمک به هم نوع، بخشی از مشکلات کاسته است.

مردم استان فارس و شیراز همواره به میهمان نوازی و کمک به هم نوع معروف هستند و در بحران های مختلف از یکدیگر غافل نمی شوند، به عنوان مثال می توان به سیل پنجم فروردین 98 در همدلی و همراهی مردم فارس و شیراز در یاری رساندن به آسیب دیدگان سیل، اشاره کرد که این همدلی و همراهی اقدام ارزشمندی بود که در تاریخ ثبت شد.

شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارهای مردم استان فارس و شیراز به خصوص قشر کارگر را با مشکلات زیادی از جمله مشکلات مالی در تامین مایحتاج مورد نیاز و پرداخت اجاره بها مواجه کرد.

این بار نیز مهربانی های مردم شیراز تداوم یافت و نیروهای مردمی و جهادی به کمک مردم شتافتند تا در حد توان گره از مشکلات همشهریان خود باز کنند.

یکی از این اقدامات می توان به تلاش معتمدین برای پرداخت نشدن اجاره منزل یا مغازه ها یا لحاظ شدن تخفیف در این اجاره ها اشاره کرد.

یکی از افرادی که اقداماتی برای التیام دردهای مردم با توجه به شیوع کرونا انجام داده محمدحسین اسلامی جهرمی مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی(ص) شیراز است/ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اجاره مستاجران در شیراز بخشیده شد مدیر مرکز ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش شیرازی ها در آزمون کرونا

درخشش شیرازی ها در آزمون کرونا