مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-10اجتماعي

شناسایی گلوگاه های پرمسافر/ اتوبوس های بین شهری در کدام نقاط فعالیت می کنند


سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، گفت: ورود اتوبوس های بین شهری و سرویس ادارات برای مدیریت گلوگاه های پرمسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی است.

- یوسف حجت، در گفتگو با خبرنگار مهر ، در پاسخ به این پرسش که ورود اتوبوس های دولتی و سرویس ادارات به ناوگان حمل و نقل عمومی در افزایش آلودگی هوا مؤثر نخواهد بود، گفت: ما در شرایط فعلی مشکل آلودگی هوا نداریم.

ترافیک کاهش پیدا کرده، مردم کمتر در سطح شهر حضور دارند اما گلوگاه هایی در سطح شهر وجود دارد که باید با تدابیری این گلوگاه ها را باز کنیم.

وی افزود: هفته گذشته مترو با 15 تا 16 درصد ظرفیت خود مورد استفاده قرار گرفت و بیشتر اوقات واگن ها خالی بود.

در اتوبوسرانی نیز تعداد اتوبوس های خالی زیاد بود اما گلوگاه هایی وجود دارد که این گلوگاه ها شلوغ است و ما شاهد ازدیاد مسافر در این نقاط هستیم.

حجت تصریح کرد: برای رفع ازدحام در این نقاط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از این اتوبوس ها استفاده خواهد شد تا بار مسافر در این ایستگاه ها کاهش پیدا کند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی دائمی نیست و امیدواریم به زودی ویروس کرونا مهار شود و استفاده یکی دوماهه از این اتوبوس ها که قرار است به ناوگان اتوبوسرانی کمک کنند و تنها مشکل گلوگاه ها را حل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی گلوگاه های پرمسافر/ اتوبوس های بین شهری در کدام نقاط فعالیت می کنند

شناسایی گلوگاه های پرمسافر/ اتوبوس های بین شهری در کدام نقاط فعالیت می کنند