مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-10اجتماعي

تمدید زمان ثبت نام در نخستین رویداد استارتاپی ورزشی تهران


استقبال شهروندان از نخستین رویداد استارتاپی ورزشی شهر تهران «خونگی شو، ورزشی شو» و درخواست دانش آموزان جهت ارسال ایده هایشان ثبت نام در این رویداد را تا پایان فروردین تمدید کرد.

- استقبال شهروندان از نخستین رویداد استارتاپی ورزشی شهر تهران خونگی شو، ورزشی شو و درخواست دانش آموزان جهت ارسال ایده هایشان ثبت نام در این رویداد را تا پایان فروردین تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مجموعه های فرهنگی و ورزشی و ضرورت حفظ نشاط و سلامت فردی شهروندان و نیز مشارکت خانواده ها به ویژه آحاد جامعه ورزشی و استفاده از ایده ها و محصولات فناورانه و نوآورانه شرکت های استارتاپی و دانش بنیان، رویداد استارتاپی خونگی شو، ورزشی شو با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه آزاد اسلامی و شتاب دهنده های تخصصی برگزار می شود.

سازمان ورزش شهرداری تهران در این رویداد در نظر دارد ضمن حمایت از ایده ها و کسب و کارهای نوپا پس از پایان کرونا بتواند خدمات خود را در مجموعه های ورزشی تابعه، به صورت هوشمند به شهروندان ارائه و سهم خود را به عنوان یکی از ذی نفعان تهران هوشمند در کلانشهر تهران ایفا کند.

در همین زمینه، ضمن استفاده از تمام ظرفیت ها و حمایت از ایده ها و محصولات نوآورانه در مجموعه های ورزشی خود با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید زمان ثبت نام در نخستین رویداد استارتاپی ورزشی تهران

تمدید زمان ثبت نام در نخستین رویداد استارتاپی ورزشی تهران