مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-10سياسي

آغاز دور دوم غربالگری کرونا در مهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اسد قاسمی روز جمعه در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مهران افزود: در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، همچنان ورودی های مهران توسط نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، مرزبانی و ستاد مردمی کنترل می شود که از تلاش پلیس راهور و پلیس راه در این زمینه قدردانی می شود.

وی اضافه کرد: با تلاش همگانی و همکاری خوب مردم امیدواریم وضعیت مهران در مبتلا شدن شهروندان به کرونا به روزهای آغازین سال نو برنگردد.

قاسمی با اشاره به ثابت ماندن نسبی آمار مبتلایان به کرونا در مهران افزود: ثابت ماندن آمار ضمن خوشحالی نباید ما را مغرور و از کارهایی که تا الان در بوجود آوردن این شرایط نرمال تاثیر گذار بوده، غافل کند.

فرماندار مهران یادآور شد: کار غربالگری مجدد، گندزدایی شهرها و روستاهای شهرستان توسط شهرداران، دهیاران، سپاه و بسیج و پایگاه های مقاومت، مرزبانی و فعالان مدنی اجتماعی زیر نظر شبکه بهداشت همچنان تداوم خواهد داشت و از عموم مردم درخواست داریم به همکاری و تعامل خود با ستاد مبارزه با کرونا ادامه دهند.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها و کانال های خبری در راستای مبارزه با کرونا و اطلاع رسانی دقیق و صحیح به جامعه تاکید کرد: انتظار داریم همچنان ما را یاری کنند و بازوی قوی مسوولان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور دوم غربالگری کرونا در مهران

آغاز دور دوم غربالگری کرونا در مهران