مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-10سياسي

رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از شنبه آغاز می شود


بسیج به عنوان تشکیلات مردمی گسترده که در سراسر کشور پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت 54 هزار پایگاه در کل کشور، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را برگزار کند.

- بسیج به عنوان تشکیلات مردمی گسترده که در سراسر کشور پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت 54 هزار پایگاه در کل کشور، رزمایش سراسری کمک مومنانه را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (جمعه 22 فروردین) در نشست خبری خود با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ملت ایران ظرفیت های فراوانی دارد که بخشی از آن ها در ماجرای کرونا به منصه ظهور رسید و جهانیان شاهد آن بودند.

وی با بیان اینکه شیوع اپیدمی همه گیر، پیامدهای منفی ای هم دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده های کم درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت.

سردار سلیمانی با یادآوری بیانات روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت، گفت: بسیج به عنوان تشکیلات مردمی گسترده که در سراسر کشور، پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت 54 هزار پایگاه در کل کشور، رزمایش سراسری کمک مومنانه را برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از شنبه آغاز می شود

رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از شنبه آغاز می شود