مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-10اقتصادي

سد اکباتان و سد سرابی سرریز کرد


مدیرعامل شرکت اب منطقه ای استان همدان از سرریز شدن سد اکباتان و سد سرابی در استان همدان خبر داد و گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون 401 میلی متر بارش در استان رخ داده که نسبت به میانگین استان که 330 میلیمتر است، - ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت اب منطقه ای استان همدان از سرریز شدن سد اکباتان و سد سرابی در استان همدان خبر داد و گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون 401 میلی متر بارش در استان رخ داده که نسبت به میانگین استان که 330 میلیمتر است، افزایش داشته است.

منصور ستوده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در ایستگاه سد اکباتان 33 میلیمتر، ایستگاه وسج 16 میلیمتر و همدان 35 میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته سالی استثنایی بود و بارشهای زیادی در استان رخ داد به طوریکه 571 میلیمتر بارش در استان به ثبت رسید.

ستوده با بیان اینکه بارشهای امسال نسبت به میانگین بلندمدت که 274 میلیمتر بوده، کاهش 65 درصدی دارد، افزود: درحال حاضر سد اکباتان همدان 35 میلیون مترمکعب آب دارد و ورودی این سد 15 مترمکعب است که 3 مترمکعب نیز از این سد سرریز می کند.

وی با اشاره به سرریز سد سرابی تویسرکان، بیان کرد: این سد هم اکنون دارای 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد اکباتان و سد سرابی سرریز کرد

سد اکباتان و سد سرابی سرریز کرد