مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-10سياسي

کرونا وحشی گری غرب را ثابت کرد/ از غربی ها توقع کمک نداشته باشیم


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها همیشه تلاش می کردند خوی وحشی گری ناشی از جهان بینی اومانیستی را روتوش کنند اما در بحران کرونا، - واقعیت این تفکر روشن شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون خوی وحشی گری در غرب اظهار داشت: جهان بینی و فلسفه غرب مبتنی بر خودخواهی است.

فرد تربیت شده در جهان غرب، خود را حقِ مطلق می داند و معتقد است هر چیزی که منافع من را تأمین کند، درست و هر چه در راستای منافع من نباشد، غلط است؛ به دلیل این اندیشه است که آمریکایی ها محموله ماسک و کیت های تشخیص کرونا را از فرانسه و آلمان می دزدند و در بین ایالات های آمریکا نیز چنین دزدی هایی وجود دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین تفکر فردگرایی موجب شده که مردم مغازه ها را غارت می کنند زیرا معتقدند که باید برای منافع خود عمل کنند.

وی افزود: در مقابل فرهنگ غربی، فرهنگ توحیدی وجود دارد که همه انسان ها بر اساس این فرهنگ باید در برابر خداوند پاسخگو باشند؛ این فرهنگ روحیه ایثار و جوانمردی را گسترش می دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: غربی ها تلاش می کردند خوی وحشی گری خود را که نتیجه تفکر اومانیستی است، پنهان کرده و روتوش نمایند اما در بحران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا وحشی گری غرب را ثابت کرد/ از غربی ها توقع کمک نداشته باشیم

کرونا وحشی گری غرب را ثابت کرد/ از غربی ها توقع کمک نداشته باشیم