مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-09پزشكي

مسئولان آستارا از کادر بیمارستان قدردانی کردند


فرماندار آستارا روز پنجشنبه در این دیدار اظهار کرد: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و تقدیر از زحمات، فداکاری ها و مجاهدت های کادر درمانی از وظایف مسئولان است.

حسن رستم زاد بیان کرد: مردم همواره فارغ از هر قومیت و زبان با همدلی بر مشکلات غلبه کرده اند و با پشتکار مسئولان و همراهی مردم، آمار بهبود یافتگان کرونا نه تنها در شهرستان، بلکه در ایران نسبت به کشورهای مدعی بیشتر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همت مردم و خیران به تجهیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا اقدام شد و و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن رو به اتمام است و دستگاه اکسیژن ساز نیز به زودی نصب خواهد شد.

امام جمعه شهرستان آستارا هم گفت: در این روزهای حساس و بحرانی در کنار کادر درمانی شهرستان هستیم و مردم و مسئولان با تماس ها و راه های ارتباطی مختلف، از زحمات آنها تشکر می کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: مردم با ماندن در خانه می توانند بزرگترین و محکم ترین قدم را برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا بردارند و این تنها خواسته کادر درمانی از مردم است.

شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان 132 تختخوابی، 6 مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، 25 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آستارا از کادر بیمارستان قدردانی کردند

مسئولان آستارا از کادر بیمارستان قدردانی کردند