مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:352020-04-09اقتصادي

ادامه موزه گردی از خانه + آمار بازدیدها


با بررسی استقبال مردم از معرفی آنلاین موزه ها در فضای مجازی، برنامه ریزی برای ادامه دار بودن طرح معرفی موزه ها در سایت آپارات ادامه دارد تا دیگر شهرهای کشور نیز در این طرح شرکت داده شوند.

- مدیر اداره کل موزه ها می گوید: با بررسی استقبال مردم از معرفی آنلاین موزه ها در فضای مجازی، برنامه ریزی برای ادامه دار بودن طرح معرفی موزه ها در سایت آپارات ادامه دارد تا دیگر شهرهای کشور نیز در این طرح شرکت داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای پایانی سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، در شرایطی که موزه های کشور نیز مانند دیگر اصناف مجبور به تعطیلی شدند، معاونت میراث فرهنگی و اداره کل موزه ها در همفکری با وزارت ارتباطات، تصمیم به معرفی موزه ها در طول 13 روز تعطیلات نوروزی گرفتند و این طرح از نخستین روز سال 1399 تا 13 فروردین اجرایی شد.

از همان زمان نیز یکی از صحبت هایی که مطرح می شد ادامه دار بودن این طرح در صورت ادامه دار بودن وضعیت تعطیلی موزه ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس بود، تا امروز که اداره کل موزه ها اعلام می کند، در حال بررسی و پیگیری برای ادامه دار کردن معرفی موزه ها حتی در سطح کشور برای این شرایط است.

بازدیدهای آنلاین چهاررقمی از موزه های پایتخت محمدرضا کارگر - مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی - در گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه موزه گردی از خانه + آمار بازدیدها

ادامه موزه گردی از خانه + آمار بازدیدها