مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-09سياسي

ضرورت توجه دانشگاه ها به بحث مهدویت و آینده پژوهی


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر ضرورت توجه دانشگاه ها به موضوع مهدویت تأکید کرد و گفت: در حال حاضر آنچنان که باید به این موضوع در دانشگاه ها پرداخته نمی شود و باید موضوع آینده پژوهی بیشتر از گذشته مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرد.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تأکید کرد ضرورت توجه دانشگاه ها به بحث مهدویت و آینده پژوهی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر ضرورت توجه دانشگاه ها به موضوع مهدویت تأکید کرد و گفت: در حال حاضر آنچنان که باید به این موضوع در دانشگاه ها پرداخته نمی شود و باید موضوع آینده پژوهی بیشتر از گذشته مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی ضمن بیان این مطلب با تأکید بر اینکه انتظار می رود دانشگاه ها به موضوع آینده جهان بشریت توجه ویژه ای داشته باشند، تأکید کرد: در دنیا نهادهای مختلفی به موضوع آینده پژوهی و مسائل این چنینی می پردازند اما ما باید اعتراف کنیم محافل علمی و دانشگاهی ما آنچنان که باید به این موضوع نپرداخته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: جا دارد دانشگاه ها و مراکز علمی به حوزه های مربوط به آینده پژوهی که بیشتر در حوزه مجموعه علوم انسانی می گنجد بپردازند و این حوزه بیشتر از گذشته مورد توجه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه دانشگاه ها به بحث مهدویت و آینده پژوهی

ضرورت توجه دانشگاه ها به بحث مهدویت و آینده پژوهی