مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-09سياسي

کلاس های دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود


علیرضا آبرود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، تمامی کلاس های تئوری دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در 11 مرکز و واحد استان تا زمان برگزاری کلاس های عادی دانشگاه ، به صورت الکترونیکی و به شکل آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

وی، با اشاره به اطلاع رسانی صحیح و به موقع جهت بهره مندی دانشجویان از امکانات فراهم شده، تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه پیام نور زی رساخت و تجربیات خوبی دارد و می توان با کمترین تغییرات از این مرحله با سربلندی عبور کرد.

آبرود ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته از 23 فروردین ماه طبق برنامه کلاسی اعلام شده در سایت مراکز و واحدها یا سامانه سهبا، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش استان به نشانی Lms.

chb.

pnu.

ac.

ir برگزار می شود.

رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی انتخاب کرده است ، نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور (lms.

pnu.

ac.

ir) ارائه می شود.

آبرود افزود: امید است با همکاری حوزه فناوری اطلاعات و حوزه آموزش با برنامه ریزی دقیق و افزایش منابع سخت افزاری در طول روزهای باقیمانده در ترم جاری ،بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود

کلاس های دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود