مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 21:252020-04-08سياسي

با «فقط من می دانم» به خطا می رویم


باعث خوشحالی است که این همه حساسیت به امر محیط زیست وجود دارد اما اگر این احساس شکل بگیرد که «فقط من می دانم» و اطلاعات و دانسته های دیگران از اساس غلط است، - باعث خوشحالی است که این همه حساسیت به امر محیط زیست وجود دارد اما اگر این احساس شکل بگیرد که فقط من می دانم و اطلاعات و دانسته های دیگران از اساس غلط است، به خطا می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از عصر ایران، رییس دانشکده محیط زیست با اشاره به اخبار منتشره در برخی رسانه ها عنوان کرد: اظهار نظر در خصوص سلامت دلبر، کوشکی و ایران، امکان تکثیر و زادآوری و شرایط بارداری یوزپلنگ های ماده یک مبحث کاملاً تخصصی است که در حیطه صلاحیت دامپزشکانی است که مدت ها تمام اطلاعات مربوط به این سه موجود ارزشمند را رصد کرده اند.

باقر نظامی افزود: یوزپلنگی که در روزهای گذشته از پارک پردیسان به طبیعت منتقل شده به همراه دو یوز دیگر قریب به پنج سال تحت نظارت و مراقبت کامل بودند و همه متخصصان و سازمان حفاظت محیط زیست تمام تلاش های ممکن را برای زادآوری آنها داشته اند اما متاسفانه با توجه به آن که با یک گونه بسیار بسیار پیچیده طرف هستیم، زادآوری آنها موفقیت آمیز نبوده است.

او با گلایه از برخی اخبار منتشر شده و منسوب به خود بیان داشت: بدون شک نمی توان منکر تلاش ها و حمایت های سازمان محیط زیست در ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با «فقط من می دانم» به خطا می رویم

با «فقط من می دانم» به خطا می رویم