مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 20:352020-04-08بين الملل

منابع عراقی: الزرفی انصراف می دهد/ نامزد شیعیان برای نخست وزیری معرفی می شود


رسانه های عراقی به نقل از منابع سیاسی این کشور اعلام کردند که رییس جمهور عراق روز پنجشنبه نامزد گروه های شیعی را به جای عدنان الزرفی به عنوان مامور تشکیل کابینه معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع سیاسی عراق خبر دادند برهم صالح رییس جمهور عراق روز پنجشنبه مصطفی الکاظمی رییس سازمان اطلاعات ملی این کشور را به طور رسمی مامور تشکیل کابینه خواهد کرد.

رسانه های عراقی از جمله پایگاه خبری السومریه نیوز گزارش داده اند که الزرفی چهارشنبه شب در حضور رهبران گروه های شیعی از تشکیل کابینه انصراف داده است و روز پنجشنبه هم به طور رسمی در حضور برهم صالح رییس جمهور عراق استعفا خواهد داد.

 منابع سیاسی عراق گفتند: رییس جمهور هم فردا پس از کناره گیری الزرفی  مصطفی الکالظمی نامزد جدید گروه های شیعی را برای تشکیل کابینه منصوب خواهد کرد .

برخی منابع عراقی هم ساعت 11 صبح روز پنجشنبه را زمان اعلام کناره گیری الزرفی از منصوب خود خواندند و گفتند که الزرفی در کاخ ریاست جمهوری عراق در حضور چهره های ملی و کشوری کناره گیری خود را از مقام نامزدی نخست وزیری اعلام می کند و همزمان رییس جمهور مصطفی الکاظمی را برای تشکیل کابینه مامور خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع عراقی: الزرفی انصراف می دهد/ نامزد شیعیان برای نخست وزیری معرفی می شود

منابع عراقی: الزرفی انصراف می دهد/ نامزد شیعیان برای نخست وزیری معرفی می شود