مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 19:552020-04-08سياسي

صنعا: ریاض محاصره یمن را رفع نکند جنگ ادامه خواهد داشت


نائب رییس شورای عالی سیاسی یمن اعلام ائتلاف سعودی درباره آتش بس در یمن را صرفا یک مانور و با هدف ساماندهی مجدد صفوف خود به دنبال شکست های اخیرش در یمن خواند و گفت که محاصره یمن رفع نشود جنگ ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی نائب رییس شورای عالی سیاسی یمن  گفت که صنعا به ضرورت توقف کامل جنگ و رفع  کامل محاصره یمن پایبند است و ادامه محاصره یمن به معنای ادامه تجاوز ائتلاف سعودی است.

ائتلاف سعودی اعلام کرده است که از پنجشنبه عملیات نظامی خود در یمن را به منظور حمایت از طرح سازمان ملل درباره ایجاد آتش بس به منظور تمرکز تلاش ها بر مبارزه با دنیاگیری ویروس کرونا متوقف می کند.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به ادعای ائتلاف سعودی در گفت وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: توقف عملیات نظامی در بحبوحه ادامه محاصره یمن یک تجاوز نظامی است و اقدام امروز عربستان هم صرفا یک مانوردهی است .

البخیتی درباره علت روی آوردن ائتلاف سعودی به آتش بس گفت: موازنه های قوا در حال حاضر به نفع صنعا تغییر کرده است و دشمن از آزاد شدن دیگر استان های یمن نگران است .

او در عین حال تاکید کرد که اگر طرح عربستان رفع محاصره را شامل نشود، جنگ ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: ریاض محاصره یمن را رفع نکند جنگ ادامه خواهد داشت

صنعا: ریاض محاصره یمن را رفع نکند جنگ ادامه خواهد داشت