مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 19:402020-04-08اقتصادي

همکاری 2 مرکز پژوهشی برای بهره برداری از زیست فناوری در سرطان سینه


معاون پژوهشی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از توسعه همکاری این پژوهشگاه با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این همکاری های در زمینه استفاده از زیست فناوری در سرطان پستان خواهد بود.

- معاون پژوهشی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از توسعه همکاری این پژوهشگاه با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این همکاری های در زمینه استفاده از زیست فناوری در سرطان پستان خواهد بود.

دکتر محمدعلی ملبوبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به همکاری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با سایر مراکز تحقیقاتی، افزود: در مذاکراتی که با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی داشتیم، به نتایج خوبی برای همکاری دست یافتیم.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی به امضا رسید، اظهار کرد: در پژوهشگاه ما بیشتر کار پژوهشی انجام می شود تا توسعه فناوری، ولی پژوهشکده معتمد از تولید فناوری تا بالین فعال است و این همکاری رابطه مکملی را میان این دو مرکز پژوهشی و فناوری موجب خواهد شد.

ملبوبی با بیان اینکه هر دوی این مرکز فعالیت شان در حوزه سرطان است، خاطر نشان کرد: از این رو این همکاری موجب می شود که در سال های آینده به نتایج خوبی دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 2 مرکز پژوهشی برای بهره برداری از زیست فناوری در سرطان سینه

همکاری 2 مرکز پژوهشی برای بهره برداری از زیست فناوری در سرطان سینه