مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 18:452020-04-08فرهنگي

پیشنهاد یک بازیگر برای ساخت نمایش های طنز در قرنطینه


مجید مظفری با اشاره به بحران کرونا که این روزها مردم کشورمان را به خانه نشینی و ماندن در قرنطینه وادار کرده است، با تاکید بر اینکه هنرمندان در صحنه هستند، - از تهیه کننده های شاخص تلویزیونی درخواست کرد که با کمک نویسنده های طنز، نمایش نامه های چند دقیقه ای تهیه کنند تا هنرمندان آن ها را اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه به خانه برمی گردیم شبکه تهران که در روزهای اخیر دقایقی از آنتن خود را به پویش مشاهنر و گفت وگو با هنرمندانی که به این پویش پیوسته اند، اختصاص داده است، عصر پنجشنبه (21 فروردین ماه) با قاسم رفعتی و حسام الدین سراج صحبت می کند؛ این خواننده ها فردا با فاضل جمشیدی که مسؤولیت جمع کردن امضاءها را در این پویش چندصدنفری عهده دار است، گفت وگوی تلفنی خواهند داشت.

اما به خانه برمی گردیم در نوبت قبل _ سه شنبه (19 فروردین ماه) _ صحبت های پرویز پورحسینی و مجید مظفری، دو نفر از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون را که به پویش مشاهنر پیوسته اند، بازتاب داد.

پرویز پورحسینی در بخشی از صحبت هایش خطاب به مردم ایران گفت: ما باید این دوره را تحمل کنیم و تا جای ممکن در خانه بمانیم؛ زیرا اگر این کار را نکنیم، به بحران غیرقابل جبرانی دچار می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یک بازیگر برای ساخت نمایش های طنز در قرنطینه

پیشنهاد یک بازیگر برای ساخت نمایش های طنز در قرنطینه