مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-08اجتماعي

221 میلی متر باران در شهرستان آستارا باریده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن رستم زاد، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به حجم بارش ها در شهرستان آستارا، اوضاع طبیعی و تحت کنترل است و هیچ گونه خسارتی نداشته ایم، اظهار کرد: علیرغم بارش 221 میلی متری باران ظرف بیست روز گذشته مشکل عمده ای در معابر شهرستان نداشته ایم.

وی پخش تصاویر آب گرفتگی یکی از مناطق آستارا اشاره کرد و افزود: این محدوده به فاصله 60 کیلومتری و خارج از حوزه استحفاظی شهرستان آستارا و در شهرستان دیگری قرار دارد.

فرماندار آستارا ادامه داد: مسیر ارتباطی روستای دربند به کانرود نیز به طول 50 متر دچار آبگرفتگی شده بود که با سرریز شدن آب از دریچه های تنظیم سطح و فروکش کردن میزان آن در تالاب استیل که برای تأمین آب کشاورزی ذخیره سازی شده است در کمتر از 12 ساعت این مشکل نیز مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه قطعاً بارش این حجم از باران در هر اقلیم و منطقه ای می تواند خسارات و مشکلاتی به دنبال داشته باشد، افزود: با اقدامات و پیش بینی های لازم در این خصوص با هیچ گونه بحرانی مواجه نبوده ایم.

رستم زاد با اشاره به اینکه با بارش 1640 میلی متری فصلی در سال گذشته در جایگاه دوم کشور قرار گرفتیم، گفت: با لایروبی به موقع رودخانه ها در فصول خوش سال و پیش بینی های لازم، جای نگرانی اصلاً وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

221 میلی متر باران در شهرستان آستارا باریده است

221 میلی متر باران در شهرستان آستارا باریده است