مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 16:552020-04-08اقتصادي

رفع تصرف 4420 متر مربع اراضی ملی در استان ایلام از ابتدای سال جاری


4420 متر مربع زمین ملی و دولتی استان به ارزش 52 میلیارد ریال توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون رفع تصرف شده است.

- علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان از ابتدای سال جاری تا کنون ضمن جلوگیری از تصرف زمین های ملی توسط افراد سودجو  4420 متر مربع به ارزش 52 میلیارد ریال از این اراضی را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا افراد سود جو و فرصت طلب قصد تصرف اراضی ملی سطح استان را داشتند که با قاطعیت و حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل ناکام شدند.

فریدون یاسمی فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در ادامه یادآور شد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

  وی بیان کرد: بدیهی است درصورت عدم توجه به این امر با توجه به مفاد ماده 690 قانون مجازات اسلامی از طریق دستگاه محترم قضایی اقامه دعوی خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد :مردم می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 4420 متر مربع اراضی ملی در استان ایلام از ابتدای سال جاری

رفع تصرف 4420 متر مربع اراضی ملی در استان ایلام از ابتدای سال جاری