مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-08فرهنگي

هنرمندان آستارا از کادر درمانی بیمارستان تجلیل کردند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز چهارشنبه در حاشیه تجلیل از کادر درمانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: 200 بسته حاوی نبات، شکلات و ماسک تهیه شده توسط کانون محمد امین (ص) به کادر درمانی توزیع و به 12 دارنده اسامی مهدی و نرگس کلام الله مجید اهدا شد.

شاپور تشرینی افزود: کانون محمد امین (ص) از کانون های فعال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستاراست و برنامه های شاخص فرهنگی از جمله سی روز با سی جزء قرآن را برگزار می کند.

وی اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و نزد مردم از جایگاه بالایی برخوردار هستند و شهروندان با خانه نشینی، با مدافعان سلامت همکاری می کنند.

شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان 132 تختخوابی، 6 مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، 25 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی فعالیت می کند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان آستارا از کادر درمانی بیمارستان تجلیل کردند

هنرمندان آستارا از کادر درمانی بیمارستان تجلیل کردند