مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-08اقتصادي

پرداخت بیش از هزار و 200 میلیاردتومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان


فرهاد دلق پوش روز چهارشنبه درجلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در رشت افزود: سهم استان از تسهیلات رونق تولید یک هزار و 100 میلیارد تومان بود اما افزون بر یک هزار و 200 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: جایگاه گیلان با پرداخت یک هزار و 599 فقره تسهیلات از نظر تعداد در جایگاه سوم و از لحاظ مبلغ در رتبه سیزدهم کشور است.

وی اظهار داشت : با پرداخت این تسهیلات و اقدامات دیگر انجام شده 417 واحد راکد و تعطیل در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.

دلق پوش همچنین از صدور 115 فقره کارت بازرگانی جدید در گیلان در سال گذشته خبر داد و گفت : کارشناسان حوزه توسعه تجارت خارجی این سازمان علاوه بر انجام هفت هزار و 706 فقره ثبت سفارش کالا در طول سال گذشته با حضور در اغلب واحدهای صنعتی مستعد، راهکار و مشاوره لازم را برای جذب سهم بازارهای بین المللی به مدیران واحدهای صنعتی ارائه و ساز و کار آن را به صورت پایه و حرفه ای برای آنها فراهم کردند.

وی گفت: همچنین سال گذشته 579 میلیون دلار صادرات از گیلان انجام شد که این میزان از برنامه هدفگذاری شده بیشتر است.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری صنعتی در سال گذشته نسبت به سال 97 رشد دو برابری داشته است، تصریح کرد: بیش از 160 پروانه بهره برداری برای فعالیت صنعتی و تولیدی در سال گذشته در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از هزار و 200 میلیاردتومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان

پرداخت بیش از هزار و 200 میلیاردتومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان