مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:102020-04-08فرهنگي

انتشار موزیک ویدیویی به مناسبت هفته «سرباز گمنام» + ویدیو


در آستانه میلاد با سعادت امام عصر (عج) و هفته سرباز گمنام، اثر ویدئویی سمفونی ملی «سرباز گمنام» که یکی از قطعات آلبوم موسیقی «ایران امن من» است، - انتشار موزیک ویدیویی به مناسبت هفته سرباز گمنام + ویدیو در آستانه میلاد با سعادت امام عصر (عج) و هفته سرباز گمنام، اثر ویدئویی سمفونی ملی سرباز گمنام که یکی از قطعات آلبوم موسیقی ایران امن من است، به سفارش وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزیک ویدیو سمفونی ملی سرباز گمنام با آهنگسازی و رهبری ارکستر بهنام کریمی و کارگردانی محسن طهرانی ساخته شده است، همچنین مرتضی استادی، مدیر تولید اثر و موسسه فرهنگی هنری کسا تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

در متنی که کارگردان اثر و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کسا به عوامل تولیدکننده این ویدیو تقدیم کرده، آمده است: به نام خدای سربازان گمنام امام زمان سرباز گمنام همان کسی است که گفت روی سنگ قبرم بنویسید: سرباز، قاسم سلیمانی .

سرباز گمنام همان مردی است که در خط مقدم مبارزه با داعش شهید می شود اما نمی توانند بگویند این شهید کیست و آنجا چه می کرد.

سرباز گمنام همان زن و مردی هستند که در مواجهه با تروریست های غرب، شرق، شمال و جنوب، برای آرام خوابیدن دخترک و عروسکش در تمام جغرافیای ایران، خون می دهند و خانواده هایشان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار موزیک ویدیویی به مناسبت هفته «سرباز گمنام» + ویدیو

انتشار موزیک ویدیویی به مناسبت هفته «سرباز گمنام» + ویدیو