مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-08سياسي

حرکت کاروان های شادی مهدوی در خراسان شمالی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان ها امشب در شهرهای مختلف استان به صورت خودروی به حرکت درآمدنده اند که تنها در شهر بجنورد، مرکز استان 8 کاروان شادی با پخش مولودی و مداحی حرکت می کنند و در دیگر شهرها نیز به فراخور جمعیت این کاروانهای خودروی فعالیت دارند.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری خاطرنشان کرد: امسال برنامه های متعددی برای این مناسبت در نظر گرفته شده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا، به گونه ای برنامه ریزی شده که در کنار شادی، اقدامات پیشگیرانه نیز برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس صورت گیرد.

وی قربانی کردن گوسفند در نقاط مختلف استان و شهر بجنورد توسط هیاتهای مذهبی، مردم و خیران و توزیع گوشت نذری بین نیازمندان را از جمله برنامه های این جشن اعلام کرد.

وی افزود: همچنین ساعت 20 و 45 دقیقه امشب همزمان با کل کشور ویژه برنامه سراسری قرائت زیارت آل یاسین از مسجد جمکران به صورت زنده پخش خواهد شد که همه مردم استان می توانند در آن مشارکت کنند.

وی یادآور شد: همچنین همزمان با این برنامه پخش دعای فرج را نیز از محل حرم علی بن موسی الرضا (ع) در شبکه های متعدد سراسری صدا و سیما خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان های شادی مهدوی در خراسان شمالی

حرکت کاروان های شادی مهدوی در خراسان شمالی