مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-08پزشكي

بانوی 82 ساله میبدی،کرونا را تسلیم اراده خود کرد


ذبیح الله برجسته عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این خانم با سابقه ابتلا به بیماری های زمینه ای دیابت، فشارخون و مشکلات قلبی در تاریخ 15 اسفند 98 با علائم بیماری کرونا و کاهش سطح هوشیاری در اورژانس بیمارستان میبد پذیرش و بستری شد.

وی ادامه داد: نتایج آزمایش وی نیز در تاریخ 16 اسفند کرونای مثبت اعلام گردید.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد اضافه کرد : بیمار یاد شده که به دلیل وخامت حال به بخش Icu انتقال یافته بود پس از 22 روز به سر بردن در وضعیت کُما هوشیاری خود را به دست آورد.

وی گفت : این بیمار در روز 13 فروردین به بخش داخلی منتقل شد و پس از چند روز مراقبت در این بخش ، امروز 20 فروردین 99 با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص و به آغوش خانواده خود بازگشت.

پرسنل بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد از زمان شیوع تا به حال با خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان و همچنین کنترل وضعیت درمانی تعدادی از بیماران مرخص شده با همکاری با نیروهای داوطلب بسیجی ، جهادی و هلال احمر در نقاهتگاه های دایر شده فعالیت دارند .

چه بسا پرستاران ، پزشکان و پرسنل در این مرکز درمانی و دیگر مراکز درمانی در سطح کشور شبانه روز مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند که زحمات آنها ستودنی و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی 82 ساله میبدی،کرونا را تسلیم اراده خود کرد

بانوی 82 ساله میبدی،کرونا را تسلیم اراده خود کرد