مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-08سياسي

عدم برگزاری اقامه نماز جمعه در تهران و مراکز استان ها


شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: میعادگاه نماز جمعه این هفته، می توانست شاهد تبادل عواطف و احساسات نمازگزاران ارجمند نسبت به آقا و مولایمان باشد، اما در کمال تأسف، ضمن عرض ادب و ارادت، به استحضار می رسانیم که در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین ماه 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد و در سایر شهرستان ها و مناطق، مطابق روال تعریف شده، منوط به جمع بندی و تصمیم گیری کمیته های استانی تعیین شده با محوریت نمایندگان محترم ولی فقیه می باشد که از طریق شبکه های استانی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن این اطلاعیه به شرح زیر است: باسمه تعالی اطلاعیه شماره 7 شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در خصوص مراسم عبادی ـ سیاسی نمازجمعه(مورخ 22 فروردین 1399) مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی! نیمه شعبان امسال، هرچند از نظر شکلی، متفاوت با سال های گذشته است، لیکن حال تضرع و توسل و  استغاثه ای که در قلوب مؤمنین مشاهده می شود و انسجام و وحدتی که در سایه ابتکار و خلاقیت مردمی و نهادی در بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برگزاری اقامه نماز جمعه در تهران و مراکز استان ها

عدم برگزاری اقامه نماز جمعه در تهران و مراکز استان ها