مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-08حوادث

متلاشی شدن 96 باند تهیه و توزیع مواد مخدر/ حدود 3 تن کشف شد


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به متلاشی شدن 96 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال گذشته، گفت: حدود 3 تن مواد مخدر نیز در گیلان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیز الله ملکی عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگاران با بیان اینکه مواد مخدر همیشه یکی از معضلات و دغدغه های اصلی مسئولان و یکی از عوامل بروز ناهنجاری های اجتماعی بوده است، افزود: برای مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی و همگانی هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر را یکی از مهم ترین ضرورت ها عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود تا تمام لایه های اجتماعی، دستگاه ها و نهادها به موضوع مبارزه با مواد مخدر توجه کنند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در سطح جامعه، تصریح کرد: باید آگاهی لازم در زمینه خطرات و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر برای جوانان، خانواده ها و جامعه تبیین و تشریح شود.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به کشف دو تن و 942 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، بیان کرد: از این میزان هزار و 989 کیلوگرم تریاک، 370 کیلوگرم حشیش، 208 کیلوگرم هرویین، 78 کیلوگرم شیشه و 297 کیلو سایر مواد مخدر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن 96 باند تهیه و توزیع مواد مخدر/ حدود 3 تن کشف شد

متلاشی شدن 96 باند تهیه و توزیع مواد مخدر/ حدود 3 تن کشف شد