مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 14:002020-04-08سياسي

ذبح گوسفند قربانی در هیئات مذهبی نهاوند به مناسبت نیمه شعبان


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از ذبح گوسفند قربانی در هیئات مذهبی نهاوند به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

- حجت الاسلام موسی محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت از سوی هیات های مذهبی شهرستان نهاوند گوسفند قربانی ذبح و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: علاوه بر این به همین مناسبت علاوه بر توزیع قربانی، نذورات مردمی به صورت بسته های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه در سطح شهرستان ویژه برنامه های نیمه شعبان از طریق فضای مجازی و مساجد برگزار می شود گفت: به مناسبت نیمه شعبان از سوی جمعی از مداحان برنامه مولودی خوانی به طور مستقیم از طریق اینستاگرام پخش می شود و علاوه بر آن بلندگوهای مساجد شهرستان از ساعت 20 تا 20:30 به پخش مولودی می پردازند.

وی گفت: همچنین به منظور استقبال از این میلاد مبارک طی چند روز گذشته مساجد و خیابان ها توسط گروه های مردمی آذین بندی شده است.

محبی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، رویکرد ما توزیع کمک بین نیازمندان و تقویت انفاق در سطح جامعه است افزود: شاهد کمک های خوب مردمی در این زمینه هستیم که طی چند روز گذشته با هماهنگی ستاد مردمی و گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح گوسفند قربانی در هیئات مذهبی نهاوند به مناسبت نیمه شعبان

ذبح گوسفند قربانی در هیئات مذهبی نهاوند به مناسبت نیمه شعبان