مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-08سياسي

سمفونی ملی «سرباز گمنام» تماشایی شد/ برای مدافعان امنیت و سلامت


موزیک ویدئوی سمفونی ملی «سرباز گمنام» در آستانه میلاد با سعادت امام زمان(عج) با ادای احترام به غیرت و گمنامی سربازان میدان «امنیت» و «سلامت» منتشر شد.

- محسن طهرانی مدیر موسسه فرهنگی هنری کساء که طی سال های اخیر تولیدات متعددی را در زمینه آثار موسیقایی ملی و انقلابی منتشر کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در آستانه میلاد حضرت قائم(عج) و هفته سرباز گمنام، موزیک ویدئوی سمفونی ملی سرباز گمنام به سفارش وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی توسط موسسه کساء تولید شده است.

طهرانی افزود: این اثر، یکی از قطعات آلبوم موسیقی ایران امن من است که به سفارش وزارت اطلاعات در دست تولید است و نوید انتشار یک اثر فاخر و ملی را به علاقه مندان شعر و موسیقی می دهد.

وی درباره مشخصات این موزیک ویدئو که پخش سراسری آن از امروز در شبکه های مختلف رسانه ملی آغاز می شود، توضیح داد: در این قطعه بهنام کریمی آهنگساز و رهبر ارکستر، مرتضی استادی مدیرتولید و بنده به عنوان کارگردان حضور دارم.

این در حالی است که این اثر در روابط عمومی وزارت اطلاعات تهیه شده و موسسه فرهنگی هنری کسا به عنوان تولیدکننده در آن حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمفونی ملی «سرباز گمنام» تماشایی شد/ برای مدافعان امنیت و سلامت

سمفونی ملی «سرباز گمنام» تماشایی شد/ برای مدافعان امنیت و سلامت