مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-08سياسي

نامگذاری امسال به نام جهش تولید، منطبق با نیاز مردم است


محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان با موضوع سال جهش تولید، افزود: نامگذاری امسال بنام جهش تولید و بویژه اینکه با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کنیم و قطعا بحران های زیادی خواهیم داشت، می تواند قدمی راهگشا و اثر گذار باشد.

وی ادامه داد: امسال ما چاره ای جز جهش تولید و توجه به تولید نداریم و ان شاءالله بتوانیم با برنامه ریزی های خوبی که انجام می شود در راستای مباحث جهش تولید حرکت کنیم.

استاندار یزد اظهار داشت: جهش تولید مستلزم همراهی و تعامل بخش تولید و دولت است و همین نتیجه حکمرانی است که در عرصه جهش تولید باید استفاده شود.

طالبی ادامه داد: باید از تقابل پرهیز شده و همدلی جایگزین تقابل گردد و جهش تولید فراهم ساختن همه ظرفیت ها و کنار گذاشتن همه تهدیدهاست و ما باید هه ظرفیت های خودمان در استان را بکار گیریم .

وی افزود: خیلی جاها می توانیم از برخی مسائل بگذریم و اصل تولید را در استان در نظر بگیریم و در این شرایط بتوانیم همه ظرفیت های خودمان را بکار گیریم.

استاندار یزد یادآور شد: البته در جلسه امروز بخش خصوصی دعوت نشده بود که بهتر بود باشند ولی در نهایت اشکالی هم ندارد چون همه برنامه های دستگاه ها و ارگان های دولتی نیز در راستای رفع مشکل باید باشد که در نهایت به جهش تولید خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری امسال به نام جهش تولید، منطبق با نیاز مردم است

نامگذاری امسال به نام جهش تولید، منطبق با نیاز مردم است