مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-08اقتصادي

کشتارگاه های خوزستان موظف به کشتار مرغ تولید استان هستند


امیرحسین نظری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مرغداران استان دچار ضرر و زیان شده اند که برای حمایت از مرغداران استان به دنبال حمایت از تولید کنندگان از راه های مختلف هستیم .

وی گفت: میزان قیمت خرید مرغ توسط کشتارگاه ها به صورت روزانه اعلام خواهد شد .

نظری ادامه داد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت خرید مرغ از تولید کننده توسط کشتارگاه ها باید 85 هزار ریال و قیمت فروش از کشتارگاه ها 120 هزار ریال و قیمت برای مصرف کننده بین 127 هزار تا 129 هزار ریال باشد .

رییس سازمان صمت استان خوزستان اظهارداشت : در چند ماه اخیر قیمت خرید مرغ از مرغداران استان بسیار پایین تر از نرخ تعیین شده در تنظیم بازار استان بوده است که باعث وارد آمدن ضرر و زیان زیادی به تولید کنندگان مرغ در استان شده است.

نظری افزود: تولید کنندگان جوجه یکروزه نیز در چند ماه اخیر دچار ضرر و زیان شده اند و با این تصمیم به تولید کنندگان جوجه در استان نیزکمک خواهد شد و مرغداران استان برای تولید مرغ و خرید جوجه ترغیب می شوند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود مرغ کشتار روز و زنده فروشی مرغ های تولیدی خارج از استان در حال تصمیم گیری و برنامه ریزی هستیم تا به مرغداران خوزستان کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه های خوزستان موظف به کشتار مرغ تولید استان هستند

کشتارگاه های خوزستان موظف به کشتار مرغ تولید استان هستند