مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:402020-04-08پزشكي

نتایج جدید اثر تحریک مغز بر درمان افسردگی


محققان دانشگاه استنفورد ادعا می کنند که یک فرم تحریک مغناطیسی غیرتهاجمی مغز که قبلاً توسط سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) تأیید شده را بهینه کرده اند تا بهتر بتوانند کسانی را که از افسردگی شدید و مقاوم به درمان رنج می برند، - محققان دانشگاه "استنفورد" ادعا می کنند که یک فرم تحریک مغناطیسی غیرتهاجمی مغز که قبلاً توسط سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) تأیید شده را بهینه کرده اند تا بهتر بتوانند کسانی را که از افسردگی شدید و مقاوم به درمان رنج می برند، درمان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، دانشمندان دانشگاه استنفورد به نتایج جدیدی در درمان افراد مبتلا به افسردگی حاد با استفاده از تحریک مغناطیسی غیرتهاجمی مغز که به درمان های رایج پاسخ نمی دهند، رسیده اند.

یک مطالعه مقدماتی کوچک میزان موفقیت فوق العاده 90 درصد را نشان می دهد و محققان در حال برنامه ریزی آزمایش های بزرگتر هستند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده(FDA) در سال 2008 اولین دستگاه تحریک مغناطیسی مغز را برای درمان اختلال افسردگی حاد تصویب کرد.

درمان موسوم به تحریک مغناطیسی مغز از راه جمجمه (rTMS) شامل استفاده از پالس های مغناطیسی غیرتهاجمی در مناطق خاصی از مغز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج جدید اثر تحریک مغز بر درمان افسردگی

نتایج جدید اثر تحریک مغز بر درمان افسردگی