مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:202020-04-08سياسي

تمام امکانات ری باید برای مقابله با آسیب های اقتصادی پساکرونا بسیج شوند


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به تعطیلی بسیاری ازاصناف، واحدهای تولیدی و بیکاری مردم از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی امکانات شهرستان ری باید برای مقابله با آسیب های اقتصادی پساکرونا بسیج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: تبعات اقتصادی تعطیلی های اخیر در اثر شیوع ویروس کرونا نمایان خواهد شد که در این میان باید تمامی امکانات برای کاهش این آسیب ها بسیج شوند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید لیست افراد کم بضاعت در شهرها، روستاها و حاشیه شهرها را تهیه کنند، عنوان کرد: تمامی افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سایر مراکز حمایتی نیستند باید برای دریافت بسته معیشتی احراز شوند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شوراهای شهر و روستا، هیأت امنای مساجد، پایگاه های بسیج و سازمان های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای معرفی افراد کم برخوردار دارند که باید از این ظرفیت برای شناسایی افراد نیازمند استفاده شود.

توکلی با تأکید براینکه مسؤولان باید از ظرفیت صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان ری برای حمایت افراد کم برخوردار استفاده کنند، ابراز کرد: علاوه بر حمایت های دولتی باید از ظرفیت خیران برای افراد نیازمند جامعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام امکانات ری باید برای مقابله با آسیب های اقتصادی پساکرونا بسیج شوند

تمام امکانات ری باید برای مقابله با آسیب های اقتصادی پساکرونا بسیج شوند