مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-08اقتصادي

افزایش 65 درصدی تماشای آنلاین فیلم در تلویزیون­ های خانگی


آمارهای دریافت شده نشان می دهد از زمان شیوع ویروی کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تماشای آنلاین فیلم ها و سریالها در خانه با افزایش 65 درصدی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روابط عمومی فیلیمو از تغییر رفتار کاربران این پلتفرم در روزهای شیوع ویروس کرونا گزارش داد و اعلام کرد: بیشتر از یک­ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران می­گذرد.

در این مدت اقدام­های زیادی در سطوح مختلف مدیریتی برای کنترل این بیماری صورت گرفته و مهمترین آن از سوی مردم یعنی حفظ قرنطینه خانگی رقم خورده است.

قرنطینه به معنای گذراندن وقت در خانه که در ایام نوروز برای ما ایرانی­ها شرایط پیچیده­تری را هم به وجود آورد، بیشتر از هر چیز به سرگرمی مناسب نیاز دارد.

در همین راستا سرویس ویدیو درخواستی فیلیمو به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان محتوای ویدیویی در فضای آنلاین ایران از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با اقدام­های تشویقی و محتوایی، در راستای کمک به حفظ سلامت جامعه فعالیت­های زیادی را انجام داده است.

این اقدام­ها با تامین بیش از هزار و صد اپیزود محتوای به­روز برای رفع نیاز سلیقه­های مختلف آغاز شد و با رایگان کردن دسترسی به بخش انیمیشن­ها از 7 تا 29 اسفند 98 ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی تماشای آنلاین فیلم در تلویزیون­ های خانگی

افزایش 65 درصدی تماشای آنلاین فیلم در تلویزیون­ های خانگی