مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 10:402020-04-08بين الملل

هزاران آمریکایی بخاطر بی کفایتی ترامپ خواهند مرد


مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، «دونالد ترامپ» را به سوءمدیریت همزمان با شیوع کرونا متهم کرد و هشدار داد که هزاران آمریکایی به خاطر بی کفایتی و خیانت «ییس جمهور» خواهند مرد.

- مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، دونالد ترامپ را به سوءمدیریت همزمان با شیوع کرونا متهم کرد و هشدار داد که هزاران آمریکایی به خاطر بی کفایتی و خیانت ییس جمهور خواهند مرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، سوزان رایس مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دولت اوباما، دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی این کشور را به سوءمدیریت همزمان با شیوع کرونا متهم کرد.

به گفته رایس، سوءمدیریت ترامپ باعث خواهد شد تا هزاران آمریکایی در جنگ با این بیماری قربانی شوند.

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا گفته است که در مورد شیوع ویروس کرونا، دولت ترامپ برنامه یا دستورالعمل جنگی مقابله با همه گیری تهیه شده توسط دولت باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا را کنار گذاشته است و یکی از دفاتر شورای امنیت ملی که به صدور هشدارهای اولیه تخصیص یافته بود منحل کرد و هشدارهای جوامع اطلاعاتی درخصوص قریب الوقوع بودن همه گیری جهانی را نادیده گرفت.

این مقام آمریکایی در انتقاد از ترامپ گفته است که او مدام به دنبال کاهش بودجه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، مؤسسه ملی سلامت و واحدهای مهم وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران آمریکایی بخاطر بی کفایتی ترامپ خواهند مرد

هزاران آمریکایی بخاطر بی کفایتی ترامپ خواهند مرد