مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-08حوادث

کشف مواد ضدعفونی احتکار شده از شرکت تولیدی در همدان


سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارنشبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم به محلول ضدعفونی کننده و سوء استفاده بعضی از افراد در این خصوص، ماموران پلیس امنیت عمومی از وجود مواد ضدعفونی کننده احتکارشده در یک شرکت تولیدی مطلع و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با کشف محلول ضد عفونی کننده از این محل یک متهم را دستگیر کردند که پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد نیز اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره تصادف واژگونی در محور روستایی اسدآباد به روستای ملحمدره ، بی درنگ ماموران گشت کلانتری 11 در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ افشین یاری افزود: طبق بررسی عوامل گشت کلانتری 11، یک دستگاه خودرو سواری سمند از سمت اسدآباد به طرف روستای ملحمدره در حال حرکت بود که به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه، این خودرو واژگون می شود.

وی اضافه کرد: در این سانحه راننده 29 ساله خودرو سواری سمند در دم جان باخته و سرنشین آن مصدوم شد که فرد مجروح توسط خودروهای عبوری به بیمارستان قائم اسدآباد منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد ضدعفونی احتکار شده از شرکت تولیدی در همدان

کشف مواد ضدعفونی احتکار شده از شرکت تولیدی در همدان