مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-08بين الملل

برادر معشوقه مالک آمازون عربستان را عامل هک گوشی ثروتمندترین مرد جهان دانست


برادر دوست دختر جف بزوس دولت عربستان را به دست داشتن در هک کردن گوشی ثروتمندترین مرد جهان – قبل از جدایی او از همسرش و تقسیم ثروت میان این دو تن متهم کرد.

- برادر دوست دختر جف بزوس دولت عربستان را به دست داشتن در هک کردن گوشی ثروتمندترین مرد جهان – قبل از جدایی او از همسرش و تقسیم ثروت میان این دو تن" متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت بیزنس اینسایدر آمریکا گزارش داد که مایکل سانچز، برادر لورن سانچز، دوست دختر جف بزوس گفته است که عامل واقعی افشاکننده تصاویر منتشره از روابط میان لورن و بزوس، عربستان است.

این اظهارات نشان دهنده اقدام عربستان در هک گوشی موبایل مدیرعامل شرکت آمازون است.

سانچز گفت که اخیراً دعوی قضایی را علیه شرکت أمریکن مدیا انک صاحب پایگاه نشنال انکوایرر کرده که به گفته او تنها منبع درز دهنده عکس هاست.

طبق این پرونده که سانچز در بیست و هفتم مارس گذشته اقامه کرد، این پایگاه عامدانه به او آسیب رسانده و عامل رسوایی او شده است.

مساله قابل توجه این است که سانچز به صورت ضمنی به وجود طرف های دیگری از جمله موساد اسراییل و سازمان اطلاعات انگلیس در ارتباط با مساله هک کردن گروشی بزوس اشاره کرد.

پیشتر سانچز تاکید کرده بود که وجود رابطه محرمانه میان خواهرش با بزوس را تایید کرده است اما این مساله را تکذیب کرد که عکس های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادر معشوقه مالک آمازون عربستان را عامل هک گوشی ثروتمندترین مرد جهان دانست

برادر معشوقه مالک آمازون عربستان را عامل هک گوشی ثروتمندترین مرد جهان دانست