مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-08فرهنگي

داستان یک موزه و عروسک هایی که صلح را روایت می کنند


بنیان گذار و مدیر نخستین موزه بین المللی و سیار سفیران فرهنگ صلح گفت: قاشق های عروسکی در موزه سیار سفیران فرهنگ صلح، روایت گر داستان های صلح در دنیا هستند.

- سوسن نیک ذات در گفت وگو با ایسنا، درباره چگونگی آغاز فعالیت خود به عنوان موزه بین المللی و سیار سفیران فرهنگ صلح عنوان کرد: سال های بسیاری است که کارهای داوطلبانه انجام می دهم و در زمینه آموزش به کودکان در مهدکودک و دبستان نیز فعالیت کرده ام، بعد از مدتی تجارب خود را یکپارچه و NGO بشر دوستانه و بین المللی راه اندازی کردم که در زمینه فعالیت های مرتبط با کودکان و در بعضی موارد در مسائل مربوط به خانواده ها نیز فعالیت می کنیم.

وی افزود: علاقه من به موزه و موزه گردی باعث شد به این مساله فکر کنم که موزه ای داشته باشم و به دنبال آن فعالیت های متفاوتی در زمینه آموزش به کودکان انجام دهم.

در ابتدا ایده خود را به صورت مکتوب درآورده و به سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور ارائه نمودم و سپس بعد از ارئه طرح مجوز را دریافت کردم که این مجوز شامل دو بخش سیار و ثابت بود.

بنیان گذار و مدیر نخستین موزه بین المللی و سیار سفیران فرهنگ صلح خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های ما در ابتدا کودکان خود مشهد و تاسیس بخشی از موزه به عنوان یک موزه ثابت برای کودکان مشهدی بود؛ به همین علت زمان زیادی صرف پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک موزه و عروسک هایی که صلح را روایت می کنند

داستان یک موزه و عروسک هایی که صلح را روایت می کنند