مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-08اقتصادي

تولید و توزیع 60 هزار عدد ماسک توسط خیران ازندریان


عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از تولید، بسته بندی و توزیع بیش از 60 هزار ماسک به صورت رایگان در این شهر خبر داد و گفت: این کار خیر و خداپسندانه از دهم اسفندماه سال گذشته توسط براداران علی، - ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از تولید، بسته بندی و توزیع بیش از 60 هزار ماسک به صورت رایگان در این شهر خبر داد و گفت: این کار خیر و خداپسندانه از دهم اسفندماه سال گذشته توسط براداران علی، رسول و جعفر میرزایی در ازندریان کلید خورد.

احسان غفاری در گفت وگو با ایسنا، افزود: با بالا گرفتن تب شیوع کروناویروس در کشور و داغ شدن بازار ماسک و اقلام بهداشتی، خیاطان و خیران شهر ازندریان آستین همت بالا زدند و با تولید و توزیع 60 هزار عدد ماسک رایگان برای رفع این معضل پای کار آمدند.

وی با اشاره به پای کار آمدن اقشار مختلف مردم در این کار انسان دوستانه، افزود: در حال حاضر مکانی توسط خلیل مقنی برای انجام و هماهنگی امورات مربوط به ماسک به صورت رایگان اختصاص داده شده است.

غفاری اظهار کرد: یکی از شهروندان ازندریانی در تهران با مدیریت برادران سلیمانی ازندریانی در حال تولید روزانه بیش از 100 تا 200 هزار ماسک در راستای تأمین نیاز کشور است که گزارش آن نیز در شبکه خبر و اخبار سراسری شبکه یک سیما انعکاس داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع 60 هزار عدد ماسک توسط خیران ازندریان

تولید و توزیع 60 هزار عدد ماسک توسط خیران ازندریان