مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-08سياسي

مدیر روابط عمومی معاونت صدا پست جدید گرفت


حامد فاتحی با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، به سرپرستی حوزه قائم مقامی این مجموعه تخصصی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا افتخاری مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش در حکمی حامد فاتحی را به عنوان سرپرست حوزه قائم مقامی شبکه رادیویی نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو منصوب کرد.

در حکم حمید افتخاری خطاب به فاتحی آمده است: نظر به مراتب تعهد تجربه و شایستگی های جنابعالی بدین وسیله به عنوان سرپرست حوزه قائم مقامی شبکه رادیویی نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم که با بهره گیری از همت بلند و حس مسئولیت پذیری، رادیو نمایش را یاری خواهید کرد تا گام های پیش رو را محکم تر و هدفمندتر بر دارد.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می رود ضمن هماهنگی و یاری دیگر مدیران شبکه، اقدامات زیر در حیطه مدیریت جنابعالی انجام پذیرد؛ گسترش ارتباط شبکه با نهادها و دستگاه های مرتبط، طراحی و اجرای برنامه های میدانی به منظور معرفی هرچه بیشتر شبکه، ایجاد تمهیدات لازم جهت حضور قدرتمند شبکه در رویداد های مختلف نمایشی کشور، ایجاد زمینه همکاری با شبکه های رادیویی و تلویزیونی، طراحی و سازماندهی بانک نمایش های رادیویی، پیگیری لازم جهت راه اندازی و هدایت پایگاه جامع نمایش رادیویی، سازمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر روابط عمومی معاونت صدا پست جدید گرفت

مدیر روابط عمومی معاونت صدا پست جدید گرفت