مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-08دانش

زرین آمیزی: ظرفیت پذیرش دوره های بدون آزمون دانشگاه ها کاهش یافت


فاطمه زرین آمیزی، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 اصلاح شده است و داوطلبان می توانند با مشاهده .

- مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های بدون آزمون از میزان 461 هزار و 710 به میزان 391 هزار و 814 نفر تغییر کرده است.

فاطمه زرین آمیزی، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 اصلاح شده است و داوطلبان می توانند با مشاهده این دفترچه از میزان ظرفیت رشته محل های رشته های بدون آزمون مطلع شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان متقاضی پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده یا نکرده اند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

زرین آمیزی با اشاره به تغییرات ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های بدون آزمون که صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 پذیرش دارند؛ تصریح کرد: تعداد رشته های کل دوره ها از 11 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرین آمیزی: ظرفیت پذیرش دوره های بدون آزمون دانشگاه ها کاهش یافت

زرین آمیزی: ظرفیت پذیرش دوره های بدون آزمون دانشگاه ها کاهش یافت